Mielipidepalstat hyötykäyttöön:

HS, Kauppalehti ja Aamulehti

Mistä kyse?

Mielipidekirjoitukset ovat yritykselle vaikuttava ja kustannustehokas tapa vahvistaa asiantuntijuutta ja ottaa omistajuutta oman alan kysymyksissä. 

Kolme Näkyvän asiakasta pääsivät mielipidekirjoitusten avulla kertomaan kantansa ja herättämään keskustelua heille tärkeistä aiheista.  

Mitä tehtiin?

Näkyvän Johanna auttoi asiantuntijoita kirkastamaan viestinsä ja tarjoamaan sitä oikeaan mittaan ja formaattiin hiottuna medioiden mielipideosastoille. 

Mitä saatiin aikaiseksi?

Mielipidekirjoitukset julkaistiin Helsingin Sanomissa, Kauppalehdessä ja Aamulehdessä. 

HS Mielipide 18.12.2018, teollinen muotoilija ja yrittäjä Ilona Törmikoski: Opasteiden parantelu jälkikäteen on tehotonta ja kallista

Aamulehti Mielipiteet 6.6.2019, Tampereen metallialan kouluttajat: Metalliala takaa varman työpaikan, jossa pääsee ohjelmoimaan ja kehittämään itseään – Käsitykset meluisasta ja pölyisestä työstä joutavat romukoppaan

Kauppalehti Mielipidekirjoitus 15.7.2019, tarinallistaja Anne Kalliomäki: Kestävä markkinointi voisi korvata uuvuttavan uudistumispakon

Ps. Johannan 3 vinkkiä mielipidekirjoitusten hyödyntämiseen tarjolla Unfairin blogissa

Kuva: redi.fi